Reklama niejedno ma imię. Podobnie jak marketing i PR które nieustannie zazębiają się, tworząc skuteczną triadę działań wspierających biznes: ma poziomie lokalnym, krajowym i globalnym. Jednym z najciekawszych rozwiązań ostatnich lat jest zarabianie na afiliacji. na czym polega?
Model afiliacji: z czym się wiąże?
Afiliacja to jedna z najprostszych metod współpracy o obopólnych korzyściach. Polega na udostępnieniu linka kierującego do naszej oferty na zaprzyjaźnionej stronie. Ilekroć któryś z klientów lub obserwujących kliknie w niego, nasz współpracownik otrzymuje z tego tytułu ustalone wynagrodzenie. Zarabianie na afiliacji doskonale sprawdza się w erze influencerów. W niektórych z branż może sprawdzić się znacznie lepiej niż publikacje sponsorowane.

Czy zarabianie na afiliacji sprawdzi się w moim modelu biznesowym?
Co ciekawe, to również jedno z najskuteczniejszych działań pozwalających na zmierzenie efektywności podjętych działań. Możemy również szybko sprawdzić, ile nas to kosztuje i zatrzymać działania w przypadku niedostatecznych rezultatów. Zarabianie na afiliacji sprawdza się przede wszystkim na kanałach społecznościowych: Instagramie, You Tube, blogach. Można wpleść taki model do kampanii mailingowych czy porównywarkach cen. Doskonale odnajduje się we współczesności; zapewnia transparentność i, jeśli opiera się na zasadach poszanowania odbiorcy i przy stosownej informacji. Poszerzanie kręgu promotorów marki to jedna z najskuteczniejszych opcji, które, z pewnością, przyniosą Ci wymierne efekty.
Rozważ ten pomysł; być może pomoże Ci zagarnąć większą rozpoznawalność.
