25 września, 2020

Najlepsza reklama gastronomii – ulotki

W skrzynce pocztowej, na ulicy w sklepach ulotki są niemal wszędzie. Jest to jeden z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Mimo swojej długiej żywotności nadal są popularne i niezwykle atrakcyjne dla firm. Bez znaczenia czym się zajmujemy dzięki nim możemy w prosty sposób przedstawić klientom kim jesteśmy. Więc chyba nie trudno zrozumieć czemu lokale gastronomiczne tak często z niej korzystają.

Dlaczego gastronomia wybiera ulotki?

Lokale gastronomiczne kojarzone są z niezwykłym tempem. Każdy chce otrzymać swoje zamówienie jak najszybciej, a pracownicy robią wszystko co mogą, aby tak się stało. W tym chaosie trudno jest znaleźć czas na wymagający sposób reklamy. Nie tylko to powoduje, że gastronomia wybiera ulotki. Dzięki wielkości i możliwości zapełnienia jej tekstem często restauracje zamieszczają na niej przynajmniej część karty jaką można znaleźć na miejscu.

reklama gastronomi

Dzięki temu odbiorcy, którzy otrzymają ową ulotkę od razu będą wiedzieli w czym lokal się specjalizuje, jakie są ceny no i czy znajdą coś dla siebie. Wiele z tych firm wykonuje zamówienia na wynos więc na ulotce podają numer oraz koszt dostawy, aby klienci nie musieli przeszukiwać Internetu, żeby znaleźć te informację. W skrócie zamieszczają na niej wszystkie te informacje, które każdy klient powinien wiedzieć.

Łatwe i skuteczne ulotki ofertowe

Nie dość, że ulotki są skuteczne ponieważ można na nich zamieścić dużo tekstu to na dodatek nie są drogie. Lokale gastronomiczne często mogą sobie jeszcze pozwolić na roznoszenie ulotek przez stałych pracowników albo nawet zatrudnić kogoś kto tylko tym by się zajmował. Jeśli chcemy inwestować w inny sposób promocji możemy zainwestować w to więcej.

Wiemy również, że żadne informacje nie docierają tak do ludzi jak nie te podane wprost do ręki. Restauracje mogą również w lokalu zostawić ulotki dla tych którzy mogą być zainteresowani jedzeniem na wynos albo dla tych, dla których nie starczyło miejsca w restauracji i chcą zajrzeć innym razem. Wtedy bez problemu mogą się zapoznać z ofertą lokalu.

Co powinna posiadać dobra ulotka?

Każdy z nas miał w życiu taką sytuacje, kiedy nawet nie zerknął na ulotkę bo od razu ją wyrzucił. Nie chcemy, aby nasi klienci tak postępowali, dlatego musimy odpowiednio zaprojektować ulotkę zanim będziemy ją rozdawać innym. Przede wszystkim powinna zawierać w widocznym miejscu nazwę lokalu, a jeśli robimy dwustronną to na jednej i na drugiej stronie, aby klient nie zapomniał o czym czyta. Starajmy się nie zapełniać jej całej tekstem, nikt z nas nie chciałby tego przeczytać.

się wymyśleć jakieś chwytliwe hasło, które zapadnie wszystkim w pamięć. Wybierzmy odpowiednie kolory, które nie będą razić w oczu ale też nie będą przygnębiające. Ważne jest, żebyśmy pamiętali  o tym, że nasza ulotka musi być oczywista, czyli musi zawierać tylko te elementy, które kojarzą się z gastronomią, nie próbujmy niczego na siłę wymyślać. Jeśli zastosujemy się do tych elementów nasze ulotki nie zostaną wyrzucone.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *