Ankiety i wywiady sugerują, że wiele firm ogranicza prezenty dla klientów, nawet gdy gospodarka się ożywia. Ale wiele innych firm twierdzi, że ta praktyka jest nadal kluczowa dla utrzymania relacji. Niemniej jednak wręczanie prezentów może być wyzwaniem. Czy zestawy prezentowe dla klientów z okazji świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy, zakończenia ważnej transakcji czy podpisania konkraktuje to metoda, która działa? Zanim zaczniesz kupować prezenty dla klientów i współpracowników, oto kilka zalet wręczania prezentów, a także kilka wskazówek, które mogą pomóc Ci dokonać właściwych wyborów w tym roku.
Zalety profesjonalnego wręczania prezentów
Jeśli wahasz się przed wysłaniem przyjaznego gestu do klientów może warto poznać niektóre korzyści płynące z profesjonalnego wręczania prezentów. W zależności od branży możesz nie widywać się regularnie ze wszystkimi klientami twarzą w twarz. Niezależnie od tego, gdzie znajduje się Twoja firma, możesz wysłać klientowi prezent, dzięki czemu skrócisz dystans i zacieśnisz relacje. Firmy, które cenią swoje marki, mają kolejną okazję, by pokazać klientom, że są mocno zaangażowane w trwałe relacje. Ciekawa opcja? Zamiast na upominku umieścić swoje logo, wybierz logo klienta, do którego ma trafić dany produkt!
Eleganckie zestawy prezentowe dla klientów
Możesz mieć klientów na różnych etapach zakupów i innych, z którymi utrzymujesz kontakt w celu dalszej współpracy. Kiedy wysyłasz prezent, otwiera to linie komunikacji i daje nowe możliwości rozmów biznesowych. Przygotuj zatem zestawy prezentowe dla klientów i otwórz się na nowe formy współpracy!