14 maja, 2021

Jak powinna wyglądać wizytówka firmy?

Gdy oglądamy filmy, w których występują biznesmeni zauważymy, że bardzo często wymieniają się oni wizytówkami. Noe jest to wyłącznie zabieg filmowy, w rzeczywistości porządne firmy też posiadają wizytówki, które przekazują swoim klientom. Z pozoru może się wydawać, że stworzenie tak ważnego przedmiotu dla naszej firmy jest łatwe. Niestety jest to złudne dlatego postanowiliśmy opowiedzieć wam jak powinna wyglądać wizytówka firmy.

Jak powinna wyglądać idealna wizytówka?

Bardzo często każda wizytówka jaką dostajemy różni się od drugiej. Jedni mówią, że to dobrze lub nie. Jak naprawdę powinno być? To zależy od tego w jaki sposób chcesz jej używać i to właśnie podpowie Ci co powinno się na niej znajdować. Jeśli decydujesz się, że Twoja wizytówka będzie pomocna jeśli klient będzie chciał się z Tobą skontaktować to musisz zamieścić na niej swój numer telefonu, adres mailowy, imię i nazwisko, a jeśli chcesz, odbierać telefony w konkretnych godzinach to też warto to zaznaczyć. Jeśli będziesz używać papierowej wizytówki do promocji swoich działań warto nakreślić na niej, krótko, to czym się zajmujesz. Często dostajemy wiele wizytówek i później możemy nie wiedzieć, która jest jakiego przedstawiciela dlatego warto mieć to na uwadze.

wizytowka dla firm

Warto pamiętać o tym, aby zamieszczać na wizytówce tylko te formy kontaktu, które są każdego dnia używane. Jeśli posiadamy profil naszej firmy w social mediach ale na niego nie zaglądamy to lepiej żebyśmy o tym nie wspominali, pusty profil nie jest dobrą formą na reklamę. Jak przy wszystkich gadżetach promocyjnych postarajmy się o jakość produktu. Pamiętajmy o przejrzystości, stonowanych kolorach, tylko najważniejszych informacjach. Jedynym elementem, który powinna mieć każda wizytówka to nazwę firmy, aby wiadomo było z czym mamy do czynienia. Dodatkowo starajmy się wybierać laminowane wizytówki, wtedy z całą pewnością wytrzymają dłużej.

Wizytówka jako forma promocji Twojej firmy i nie tylko

Nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę ale dobrze wykonana wizytówka jest świetnym sposobem na reklamowanie firmy. Możemy je zostawić w różnych salonach czy miejscach, z którymi współpracujemy. Bardzo prawdopodobne jest to, że ktoś się zainteresuje, weźmie ją i my zyskamy nowego klienta. Dodatkowo wizytówka sprawia, że nasza firma zacznie sprawiać wrażenie profesjonalnej bo w świecie Internetu bardzo dużo osób  z nich rezygnuje, a jeśli ową posiadamy nasi klienci nie będą musieli długo szukać w sieci danych kontaktowych tylko zajrzą na wizytówkę i już wszystko wiedzą. Z drugiej strony przekazywanie ludziom tego maleńkiego przedmiotu jest niewerbalnym zachęceniem kogoś do kontaktu z nami. Jeśli nasza firma nie będzie wyposażona w tego rodzaju gadżet nie będzie mogła przekazywać innym w tak łatwy sposób chęci do współpracy.

Posiadanie wizytówki jest nie tylko reklamą dla nas ale też ułatwieniem dla naszych klientów, który sprawia, że w ich oczach wychodzimy na profesjonalistów, a to powinno być dla nas bardzo istotne.

Podobał Ci się ten wpis?

0 / 5. 0

Zagłosuj jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *