22 września, 2021
Sprawdź, jak sprzedawać na Instagramie.

Jak sprzedawać na Instagramie?

Instagram to medium gromadzące coraz większe rzesze internautów. Serwis opiera się na publikacji i wymianie zdjęć, koniecznie z filtrem i #hasztagiem. Produkt obsługiwany przez 33 języki, stworzony w 2010 roku przez Kevina Systroma i Marke Kriegera to obecnie nie tylko miejsce wymiany poglądów, ale, przede wszystkim – platforma, która może służyć do osiągania wymiernych efektów marketingowych.

Instagram – dla rozrywki czy do sprzedaży?

Jak wynika z badań, aż 83% ankietowanych znajduje nowe produkty za pośrednictwem tego własnie medium.  81% wykorzystuje z kolei Instagram do wyszukiwania produktów. Znaczna część z nich podejmuje decyzję o zakupie bądź rezygnuje z niego. Można więc śmiało stwierdzić, że platforma staje się wirtualnym marketem , który pozwala na sprzedaż i decyzje zakupowe użytkowników. Warto więc dogłębnie sprawdzić, jak sprzedawać na Instagramie i wdrożyć kampanię w życie. Jak to zrobić? – O tym w dalszej części tego wpisu!

Zastanawiasz się, jak sprzedawać na Instagramie?

Recepta na to, jak sprzedawać na Instagramie

Pierwszy krok to założenie konta biznesowego na platformie. Dzięki niemu będziesz miał znacznie większy dostęp do statystyk zapisanych na profilu. Dodatkowo, do Twojej dyspozycji będzie znacznie większa przestrzeń na wprowadzenie bio. Jak sprzedawać na Instagramie – uruchom kanał Instagram Shopping. Dzięki takiej opcji aplikacji, wybierzesz dedykowane zdjęcie, wstawisz odnośnik do produktu i umieścisz jego cenę.  Sprzedawać na Instagramie możemy również z wykorzystaniem Instagram Stories.

Podobał Ci się ten wpis?

0 / 5. 0

Zagłosuj jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *