26 sierpnia, 2025
budowanie marki w internecie

Jak wygląda profesjonalne projektowanie logotypów?

Wyjaśnijmy sobie kilka spraw: Twoje logo i witryna nie są Twoją marką. Twoja marka jest zwieńczeniem doświadczenia, postrzegania i reputacji, jakie ludzie mają na temat Twoich usług. Branding to działania podejmowane w celu zbudowania Twojej marki czyli strategii. A tożsamość marki to namacalny wyraz Twojej marki taki jak logo, typografia, kolory itp. Dlaczego więc projektowanie logotypów to tak ważna kwestia?

Dlaczego firmy potrzebują logo?

oryginalne Projektowanie logotypów

Twoje logo jest ważne dla Twojej firmy, ponieważ komunikuje własność, jakość i wartości. Jest odciśnięty na twoich produktach, wizytówce, stronie internetowej, mediach społecznościowych, a co najważniejsze, w umysłach twoich klientów.Twoje logo prawdopodobnie będzie jedną z pierwszych interakcji, jakie ludzie mają z Twoją firmą, i jest to Twoja szansa na zrobienie solidnego pierwszego wrażenia, pokazanie, że świadczysz usługi czy produkty wysokiej jakości i wizualne wyrażenie celu.

Projektowanie logotypów i ich rodzaje

Termin „logo” ogólnie odnosi się do wszystkich znaków reprezentujących Twoją markę. Istnieje pięć różnych rodzajów logo. Znak słowny jak Coca – Cola, znak literowy, który zawiera tylko jedną literę lub skrót: pomyśl o dwóch C dla Chanel. Istnieje logo, które zawiera tylko symbol Apple dla produktów Mac. Następnie jest emblemat: to jest znak słowny, literowy lub logotyp w kształcie, który ma zasadnicze znaczenie dla projektu. Projektowanie logotypów to zadanie dla doświadczonych specjalistów

Podobał Ci się ten wpis?

0 / 5. 0

Zagłosuj jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *