14 maja, 2021
Informacje na temat storytelling marketing.

Storytelling marketing – co to jest?

O tym, czym jest storytelling i w jaki sposób wykorzystać jego potencjał w działaniach marketingowych znajdziesz w dzisiejszym wpisie. Jeśli szukasz inspiracji do podjęcia działań, koniecznie sprawdź, czy to nie najlepsza ścieżka właśnie dla Ciebie!

Nieszablonowy marketing

Dotychczas storytelling marketing uznawany był za domenę największych. Sposób na reklamę dla największych można jednak równie sprytnie przemycać w komunikacji mniejszych marek. Podstawą, jak zawsze, jest pomysł. Ten powinien bazować na oryginalnej wizji i wyróżniać nas spośród konkurencji. Posiadając w rękawie takiego asa, jakim, niewątpliwie, są media społecznościowe, znacznie łatwiej o udostępnianie historii odcinkowej którą, niewątpliwie, jest storytelling.

Na czym polega storytelling marketing.

Kto korzysta ze storytelling marketingu?

Jak już wspomniałam, doskonale radzą sobie z nimi potentaci rynkowi. Chyba najlepszym przykładem będzie marka Allegro, której viralowy spot świąteczny jest podręcznikowym przykładem działań spod znaku storytelling marketing. Można więc śmiało stwierdzić, że taka forma reklamy opiera się na emocjach. Budowanie więzi i nadanie aktowi zakupowemu nowego znaczenia to klucz do efektywności. Działania takie bazują na detalu;   ustawiają kupującego w centrum interakcji i bazują na ich potrzebach, tyle że tych mniej oczywistych. Wprowadzenie nowego znaczenia aktowi konsumenckiemu to doskonały sposób na wzrost zainteresowania marką i powiązaniu z nią sfery uczuć co przyniesie nam wymierne korzyści i grono stałych klientów zainteresowanych ofertą.

Podobał Ci się ten wpis?

0 / 5. 0

Zagłosuj jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *