25 września, 2022
czy wiesz jak napisać uniwersalne opisy produktów?

Dlaczego uniwersalne opisy produktów są tak ważne w marketingu?

Możesz być biegły w pisaniu tekstów przez lejek sprzedaży, ale czy masz duże doświadczenie w pisaniu opisów produktów, które naprawdę docierają do konsumentów? Pod pewnymi względami nie różni się to tak bardzo od pisania innych form contentu. Niemniej jednak, gdy zrozumiesz niuanse pisania niesamowitych opisów produktów, będziesz mógł służyć znacznie szerszemu gronu firm. Sprawdźmy czy uniwersalne opisy produktów faktycznie są ważne podczas tworzenia strategii marketingowej!

Co to jest opis produktowy?

reklama a uniwersalne opisy produktów

Jak sama nazwa wskazuje, opis produktu to wyjaśnienie, czym jest produkt i jego specyfikacje (takie jak materiał, kolor i długość). Jego celem jest sprzedaż produktu klientowi i zazwyczaj jest to to, co klient czyta zaraz po kliknięciu w zdjęcie produktu. Cechy techniczne są niezwykle ważne – pomagają zmniejszyć rozbieżności między wizerunkiem produktu a rzeczywistym towarem, co z kolei zmniejsza liczbę zwrotów. Wiedza, jakich informacji szuka klient, ma duży wpływ na ostatecznie większą sprzedaż. Dlatego też tworząc opis produktowy warto zwrócić uwagę właśnie na te kwestie.

Czy uniwersalne opisy produktów jest kluczowy?

W wielu przypadkach można powiedzieć, tak – opis faktycznie ma ogromny wpływ na budowanie biznesu. Po pierwsze uniwersalne opisy produktów, sprzyjają pozycjonowaniu w wyszukiwarkach internetowych. Po drugie są przestrzenią, gdzie marka może zbudować swoją własna identyfikację, czyli wizerunek firmy i formę komunikacji z potencjalnym klientem.

Podobał Ci się ten wpis?

0 / 5. 0

Zagłosuj jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *