14 maja, 2021
Fotel masujący do firmy - jak go rozliczyć

Fotel masujący do firmy. Czy da się go rozliczyć?

Zastanawiasz się nad zakupem fotelu masującego do firmy? Jest to świetny pomysł bez względu na branżę, może on przynieść dużą satysfakcję pracownikom, klientom lub pięknie prezentować się w pokoju Prezesa! Warto zastanowić się, czy będzie można go rozliczyć i jak to zrobić!

Czy warto zainwestować w fotel masujący do firmy?

Fotel masujący do firmy - czy warto?Zdecydowanie! Jest to świetny gadżet, który pozwoli na relaksację pracowników i zwiększenie jej wydajności. Dodatkowy bonus pozapłacowy, który może pozytywnie wpłynąć na wizerunek firmy jako pracodawcy. W szczególności jeśli mowa o biurach, w których praca wymaga spędzania codziennie ośmiu godzin przed komputerem. Jest to także świetny element w gabinecie kosmetycznym, u fryzjera, czy innych usługowych miejscach, w których klient czasami musi poczekać w kolejce, lub proces usługowy tego wymaga. Dodatkowo jest to fotel masujący do firmy, który prezentuje się bardzo elegancko, idealnie wpasuje się w wystrój gabinetu Prezesa. Balans pomiędzy pracą i relaksem to bardzo istotna rzecz.

Fotel masujący do firmy a koszty

Dobra wiadomość jest taka, że możesz rozliczyć fotel masujący do firmy w większości przypadkach! Jedynie musisz go odpowiednio uzasadnić. Dodatkowo warto wiedzieć, iż limit jednorazowej amortyzacji został podniesiony do 10 tys. zł netto. Wiele modeli fotelów od Rest Lords mieszczą się w tej kwocie. W związku z tym większość naszych foteli masujących można jednorazowo rozliczyć w kosztach uzyskania przychodu w dniu zakupu. Ciekaw więcej szczegółów? Wejdź na bloga Rest Lords i kontynuuj czytanie!

Podobał Ci się ten wpis?

0 / 5. 0

Zagłosuj jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *