Kampania produktowa Google Ads to jeden z lepszych sposobów na zwiększenie sprzedaży, dla osób, które prowadzą swój własny sklep internetowy. Z poniższego wpisu dowiesz się, czym charakteryzuje się tego rodzaju kampania, jak działa, a także jak przygotować ją krok po kroku dla swojej firmy. Serdecznie zachęcamy do lektury!
Czym jest kampania produktowa Google Ads?
Na samym początku warto zacząć od wyjaśnienia, czym jest i jak w ogóle działa kampania produktowa Google Ads. To forma graficznej reklamy konkretnego produktu, która wyświetlana jest w wynikach wyszukiwania. Prezentuje ona wszystkie najważniejsze informacje o danym produkcie, to znaczy tytuł, nazwę sklepu, a także i cenę. Jest to przyjazna dla użytkownika, a zarazem potencjalnego klienta, forma zaprezentowania produktu.
Jak stworzyć własną kampanię krok po kroku? Instrukcja
Stworzenie własnej kampanii produktowej Google Ads wymaga kilku najważniejszych elementów, obejmujących skonfigurowane konto Google Merchant Center, wgranego i skonfigurowanego pliku produktowego, a także utworzonego i skonfigurowanego z GMC konta w Google Ads.
W celu ustawienia kampanii dla swojego produktu, należy przejść do swojego konta w Google Ads i tam stworzyć całkowicie nową kampanię. Ważne jest wybranie celów, a także podtypu prowadzonej kampanii. Ostatnimi krokami są ustalenie stawki, budżetu, a także lokalizacji i czasu trwania całej kampanii produktowej. Proces ten nie jest skomplikowany, dlatego z pewnością sobie z nim poradzisz!