14 maja, 2021
Jak założyć konto firmowe na LinkedIn

Jak założyć konto firmowe na LinkedIn?

Wielu początkujących przedsiębiorców zastanawia się, jak założyć konto firmowe na LinkedIn. Dla tych, którzy nie wiedzą, jest to obecnie najbardziej “służbowy” portal społecznościowy. Nazywa się go niekiedy służbowym Facebookiem. To tu możesz się w pełni zaprezentować jako kompetentny pracownik czy renomowana firma. Tu również wiele osób szuka pracy lub pracowników. Każde przedsiębiorstwo, które chce zadbać o swój wizerunek w internecie, powinno również być obecne na tym portalu.

Wątpliwości przy zakładaniu konta

O ile jednak w większości przypadków wiemy, co zrobić z naszą osobistą wizytówką, to jednak już mniej osób ma wiedzę, jak założyć konto firmowe na LinkedIn. Wśród często zadawanych pytań znajdują się między innymi takie: czy trzeba mieć wcześniej konto prywatne? Czy stworzenie takiego profilu coś kosztuje? Jakie informacje należy tam podać, aby konto firmy prezentowało się w sposób profesjonalny i atrakcyjny. Problematyczne bywają także zasady co do reagowania na treści udostępniane przez innych. O ile na FB panują nieco luźniejsze zasady – w naszych kontaktach mamy ludzi, których znamy i lubimy, więc można sobie pozwolić na bardziej frywolne lub żartobliwe komentarze, na LinkedInie trzeba jednak zadbać o bardziej formalną atmosferę.

Jak prowadzić konto firmowe na LinkedIn

Przykład dobrze założonego konta na LinkedInJak się jednak okazuje, nie jest to takie trudne. Praktyczną pomocą może być tutaj poradnik jak założyć konto firmowe na LinkedIn, przygotowany przez agencję Team Solution. Znajdziemy tam informacje o tych elementach, które trzeba skonfigurować na samym początku. Dowiemy się, jakie zdjęcia wrzucać (łącznie z sugestią rozmiaru obrazów), a także jak prowadzić taki profil.

Podobał Ci się ten wpis?

0 / 5. 0

Zagłosuj jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *