2 grudnia, 2020
Kto to influencer CGI i jak może Ci pomóc?

Kto to influencer CGI?

Era influencerów nie przemija. Zmieniają się ich kompetencje i przekrój grona odbiorców. Jeśli pragniesz sprawdzić, w jaki sposób działają tacy właśnie użytkownicy, koniecznie zapoznaj się z przygotowanym przeze mnie wpisem. Dowiesz się z niego, kto to influencer CGI.

CGI, również w marketingu!

Influencer to persona działająca w szeroko pojętej przestrzeni publicznej. Jej atrybutem są Social Media. Może działać na swoim blogu, w serwisie YouTube, udzielać się na Twitterze. Posiada grono obserwatorów (nie zawsze przychylnych), którzy z dużą (bądź mniejszą) regularnością śledzą jego poczynania. Odpowiedzią na kapryśnych promotorów marki stali się ci wygenerowani… automatycznie! Właśnie tak! Jeśli zastanawiasz się, kto to influencer CGI, jest to persona powstała jako computer-generated imagery.

Kto to influencer CGI - sprawdź!

Kto to influencer CGI i jak wykorzystać jego potencjał!

Fikcyjne persony nie będą, co prawda, wchodziły w interakcje z użytkownikiem, ale mogą skutecznie promować wybrany produkt. Jak to działa? Jeśli wiesz już, kto to influencer CGI, możesz zaprojektować jej sylwetkę czy atrybuty w taki sposób, by mogła jak najlepiej promować wybrane dobra. Podobna postać służy zwykle jedynie podczas promocji graficznej – wykorzystujemy ją do tworzenia dedykowanych grafik; sterujemy jej “karierą” i budujemy jej rozpoznawalność. To ciekawy kanał promocji, lecz należy z tego narzędzia korzystać rozważnie i z przemyślaną strategią!

Podobał Ci się ten wpis?

5 / 5. 1

Zagłosuj jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *