Sezon festiwalowy, nawet w obecnych czasach, w wydaniu hybrydowym, wciąż kwitnie. Na festiwalowiczów czeka nie tylko bogata oferta kulturalna, ale, przede wszystkim – mnóstwo dobrej zabawy. Sprawdź już dziś, jakie pomysły na akcje marketingowe podczas festiwali warto wdrożyć – by zapewnić niezapomniane emocje przybyłym.
Jak promować się na festiwalu?
Skuteczne akcje marketingowe to te, które zapadają na długo w pamięci. Właśnie dlatego warto połączyć klasyczne rozwiązania z zakresu brandingu wraz z ciekawymi metodami działania, które zapewnią Ci doskonałą promocję i naturalnie „wtopią się” w środowisko. Ze strategicznego pubktu widzenia, taka metoda pozwala na tworzenie pozytywnych konotacji z naszą marką. Nieszablonowe pomysły na akcje marketingowe podczas festiwali mogą również przekształcić się w akcje marketingowe z prawdziwego zdarzenia!
Pomysły na akcje marketingowe podczas festiwali – subiektywna lista
Poniżej przedstawiam kilka pomysłów, które z pewnością przypadną do gustu organizatorom, a w konsekwencji – przybyłym festiwalowiczom.
- gratisy
Gratisy stały się wymogiem. Aby nie zatonąć w zalewie dodatków, które wymyśliła już konkurencja, postaw na nowinki i nietuzinkowe rozwiązania. Impreza plenerowa? – pomysłem na akcję marketingową podczas festiwalu może być turniej piłkarski o piękny, trwały leżak z logo firmy.
- dedykowane strefy
Nie tylko gastronomiczna. Postaw na strefę relaksu, gamingową, a może silent disco? – Pomysłów jest co niemiara!
- konkursy
Konkursy, zabawy, spotkania z festiwalowiczami to doskonała okazja do zacieśnienia więzów i pobudzenia wyobraźni i ciekawości odbiorcy. Takie pomysły na akcje marketingowe podczas festiwali należy wzbogacić o dobrą widoczność marki. Do tego przydadzą się flagi i banery, które utrwalą wizerunek barndu.