Występuje również pod akronimem PMP i nazwą Closed Auction. Private Marketplaces to aukcje realizowane między wydawcą i reklamodawcą. Pozwala na optymalne oszacowanie rodzaju i jakości treści reklamowych oraz formy i miejsca ich udostępniania.
Jak działa PMP?
Możliwość rozwoju takiego kanału daje reklama programatyczna, której kręgi zacieśniają się coraz bardziej; wszystko ze względu na stopniową digitalizację i indywidualizację usług. Oznacza to, że marketingowcy i projektanci indywidualni, dobierają komunikat i odbiorcę w możliwie najtrafniejszy sposób. Private Marketplaces to przestrzeń pozwalająca na właściwą selekcję i odsiew kluczowych dystrybutorów przekazu. PMP bazuje na indywidualnym wyborze. Do licytacji dopuszczona jest jedynie garstka potencjalnych kupców: właśnie dlatego zyskuje przydomek prywatnego.
Private Marketplaces i korzyści wynikające z takiego rozwiązania
Selekcji dobiera sam zamawiający a więc uczestnik licytacji. Najczęściej, decyduje obszar w który dana reklama będzie powiązana; jej wielkość czy rodzaj. Private Marketplaces to miejsce dla wybrednych; dla wszystkich tych, którzy poszukują idealnego, wyselekcjonowanego miejsca dla swojego produktu. Precyzja działania pozwala na kontrolowanie toru działania już na samym początku. Właśnie dlatego cieszy się coraz większą popularnością. Jeśli poświęcisz swój cenny czas na analizę i sprawdzenie rynku już na początku, zbierzesz znacznie lepsze rezultaty. Jakość, bezpieczeństwo, transparentność to w końcu kluczowe elementy każdej kampanii! Koniecznie zapoznaj się z taką metodą.