19 czerwca, 2021
Social Selling - linkedin

Social Selling – LinkedIn

Jak sprzedać swój produkt i zbudować wizerunek firmy przez media społecznościowe? Czym jest Social Selling LinkedIn? W dzisiejszym artykule postaramy się odpowiedzieć na te pytania i rozwiać wszystkie wątpliwości. W ostatnich latach serwis LinkedIn stał się bardzo popularny wśród pracowników oraz pracodawców i ogólnej społeczności w Internecie.

Skuteczny Social Selling

Aby uskutecznić social selling należy przede wszystkim być wiarygodnym oraz aktywnym. Jeśli prawidłowo poprowadzimy swoje social media to możemy na pewno spodziewać się wysokiego stopnia konwersji naszych usług lub produktów. Najważniejsze jest utrzymanie relacji i budowanie swojej społeczności. We wpisach nie powinniśmy się skupiać na samych produktach, lecz na przydatnej, wartościowej, a przede wszystkim interesującej treści. Takiej, aby zachęcała do aktywności.

Social Selling - linkedin
Jak sprzedawać na LinkedIn?

Doskonałym serwisem do sprzedaży jest LinkedIn. Jest to jedna najpopularniejszych stron dla biznesu. Oficjalne raporty LinkedIn informują nas, że aż 80% pochodzi właśnie z ich portalu. Social Selling to kluczowy kanał sprzedaży wśród strategii wielu poważnych i dużych przedsiębiorstw. Niemniej jednak ta metoda nie jest przeznaczona tylko dla dużych graczy rynku lecz, również dla mniejszych firm. Najważniejsze to budowanie profesjonalnego wizerunku firmy, rozwijanie relacji z grupą docelową oraz dzielenie się cenną wiedzą.

Podobał Ci się ten wpis?

0 / 5. 0

Zagłosuj jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *