Do stworzenia idealnej reklamy czasem nie trzeba ogromnych nakładów finansowych, a wystarczy zaledwie odrobina pomysłowości. Czy spotkałeś się kiedykolwiek z reklamą umiejscowioną na podłodze? Sprawdź, jak zwykłe folie podłogowe mogą pomóc Ci w skutecznym przekazie reklamowym i dotarciu do odbiorców.
Czym są folie podłogowe i co czego służą?
Folie podłogowe to wysokiej jakości tworzywa przeznaczone do umiejscowienia na różnych typach podłoża, jak na przykład asfalt, chodnik, kostka brukowa oraz zwykła podłoga czy ściana w każdym budynku. W procesie produkcji takich folii wykorzystuje się klej o mocnej sile wiązania z podłożem, co pozwala na trwałość reklamy osadzonej na przykład na podłodze. Folie tego typu najczęściej wykorzystywane są w branży reklamowej i mają na celu zwrócić uwagę potencjalnych odbiorców na wybrany produkt lub usługę. Reklama w ciekawym wykonaniu i nietypowych miejscach sprzyja zapamiętaniu przekazu reklamowego, które w ten sposób pozostaje w pamięci. Jest szansa, że taka forma reklamy podświadomie przekona potencjalnych nabywców do zakupu.
Gdzie można wykorzystać folie reklamowe?
Działania, które wykorzystują promocję określonych dóbr i usług w niekonwencjonalny sposób, mający na celu podświadome zapamiętanie przekazu, nazywany jest marketingiem partyzanckim. To właśnie tam wykorzystywane są folie podłogowe. Miejsca, gdzie możemy zastosować taką reklamę to między innymi:
- wejścia do budynków
- bramy wjazdowe do budynków
- parkingi
- korytarze, schody, ubikacje publiczne
- poczekalnie
- punkty obsługi klienta
- ulica
Ta forma reklamy jest ceniona przez ciekawe spojrzenie na przedstawienie swojej usługi oraz stosunkowo niskie wymagania finansowe w porównaniu do innych kanałów promocji. Przekonaj się, czy folie reklamowe sprawdzą się w Twoim biznesie.