Zatrudnianie kilku, osobnych podmiotów do realizacji celów marketingowych, czy działanie w oparciu o model 360°? Jeśli nie lubisz się rozdrabniać, agencja reklamowa full service może okazać się najlepszym wsparciem. Dlaczego warto skorzystać z ich usług?
Jak działają agencje 360°?
Dla części klientów – indywidualnyuch bądź firmowych, zatrudnianie agencji, która zajmuje się tak szerokim wachlarzem usług może wydać się podejrzane. Należy jednak pamiętać o tym, że takie firmy działają w ramach jednego dużego, przedsiębiorstwa, a dyrektorzy konkretnych działów specjalizują się w konkretnej dziedzinie. Agencja reklamowa full service jest więc miejscem, w którym doświadczeni i żądni nowych wyzwań pasjonaci marketingu łączą swoje siły, by zapewnić swoim klientom kompleksową obsługę.
Agencja reklamowa full service – co wchodzi w skład ich usług?
Nie będzie kłamstwem stwierdzić, że… wszystko. Począwszy od tradycyjnej reklamy dwunożnej, przez PR, marketing internetowy, w tym content marketing i obsługa kanałów social media. Agencja reklamowa full service to również możliwość sprzężenia działań w jedną, spójną całość. Współpracujący specjaliści gromadzą się wspólnie, by określić cele i sprawdzić, w jaki sposób wykorzystać potencjał marki. Jest to więc, niewątpliwie jedna z największych zalet takiego rozwiązania. Warto również dodać, że obsługa kilkunastu kanałów jednocześnie jest gwarancją niższej ceny i zachowania spójności wizerunkowej.
Poznaj te rozwiązania już dziś i wybierz sprawdzonego kontrahenta!