14 maja, 2021
Sprawdź, co to jest marketing konwersacyjny.

Co to jest marketing konwersacyjny?

Wybór sposobu komunikacji na linii konsument-marka, to kluczowy element dobrego zarządzania produktem, jakim staje się nasza firma wychodząc do szerszego grona odbiorców. Jednym z najświeższych (i coraz częściej używanych) sposobów jest conversational commerce. Co to jest marketing konwersacyjny i jak dobrze go wykorzystać w działaniach promocyjnych? – Odpowiedzi na te pytania poznasz w naszym wpisie!

Zastanawiasz się, co to jest marketing konwersacyjny.

Istota marketingu konwersacyjnego

Ciekawy model komunikacji; coraz częściej wdrażany w mniejszych i większych firmach, zapewnia właściwą komunikację na linii marka-odbiorca.  Wyjaśniając w kilku zdaniach, co to jest marketing konwersacyjny, można określić ten model jako system szybkiego reagowania na zapytania użytkowników. Realizować można to na dwóch różnych poziomach: angażując pracowników do świadczenia szybkich odpowiedzi i obsługi klienta bądź poprzez implementację tzw. chatbotów lub transmisji live. Dzięki takiej opcji, klient, w kilka minut po skierowaniu konkretnego zapytania, ma szansę uzyskać satysfakcjonującą odpowiedź. Oczywiście, świadczenie usług przez sztuczne generatory, opiera się na angażowaniu sztucznej inteligencji. Jej komunikaty są jednak proste i skrojone do potrzeb użytkownika: by przybierały postać zwykłego, ludzkiego komunikatu.

Wiem, co to jest marketing konwersacyjny – co dalej?

Jeśli decydujesz się na zaimplementowanie takiego rozwiązania na stronie, musisz pamiętać, że, oprócz użyteczności i doskonałego kontaktu z klientem, najistotniejszą kwestią powinna być naturalność przekazu.  Marketing konwersacyjny to narzędzie wspierające lepszą konwersję i zaufanie do naszej marki. Niestety, jeśli konsument wyczuje fałsz w naszych działaniach, taki zabieg może wpłynąć na jasność i bezpośredniość komunikacji marki.

Podobał Ci się ten wpis?

0 / 5. 0

Zagłosuj jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *