Niezależnie od tego, czy pracujesz dla siebie, czy dla kogoś innego, ważne jest, aby ustanowić i utrzymać silną, osobistą i profesjonalną obecność w Internecie. Biorąc pod uwagę niepewne czasy ekonomiczne, powinieneś aktywnie angażować się w to, jak prezentujesz się światu. A więc jak dbać o wizerunek marki w internecie?
Prowadzenie biznesu w sieci
Kiedy tworzysz markę w sieci, nie ma lepszego miejsca na rozpoczęcie niż rejestracja własnej nazwy domeny. Jeśli Twoje imię jest nieco wyjątkowe, prawdopodobnie jest dostępne. Jeśli masz bardziej powszechną nazwę, wypróbuj wiele odmian. Gdy wybierzesz dostępną domenę, kupu ją na co najmniej kilka lat. Wyszukiwarki czasami uwzględniają okres rejestracji przy ustalaniu ważności adresu. Jeśli nie masz jeszcze osobistej strony internetowej, korzystanie z platformy blogowej jest szybkim, niedrogim i elastycznym sposobem na jej utworzenie. Jeśli możesz zobowiązać się do regularnego publikowania interesujących i inteligentnych obserwacji lub artykułów, najlepiej co najmniej raz w tygodniu, blog pomoże ci zdobyć głos w sieci.

Jak dbać o wizerunek marki w internecie – podstawowe kwestie
Wiesz, że obraz jest wart tysiąca słów. Dlaczego więc zadowalać się używaniem własnych, tanich, słabo oświetlonych i źle skomponowanych zdjęć na swojej stronie internetowej i w innych miejscach w sieci? Profesjonalna sesja zespołu tworzącego firmy czy produktu to lepsza opcja. Chcesz poznać inne pomysły na to jak dbać o wizerunek marki w internecie? Przeczytaj o nich na blogu Czyścimy Internet!