14 maja, 2021
powiadomienie web push - informacje, dane.

Powiadomienie web push. Jak nim zarządzać?

Zastanawiasz się, w jaki sposób przyciągnąć użytkowników do znacznie efektywniejszego korzystania z usług firmy? Nie wiesz, w jaki sposób takie rozwiązanie może przełożyć się na konwersję? W dzisiejszym wpisie przeprowadzę Cię przez ten temat.

Proste powiadomienia webowe – ciekawe rozwiązanie marketingowe

Powiadomienie web push to komunikaty występujące na stronie na które, być może, nie zwracasz w ogóle uwagi. Są to takie elementy, które wyświetlają się na stronie pod postacią dymków bądź “wyskakujących” komunikatów. Taki element graficzny przyciąga uwagę użytkownika i sprawia, że podejmujemy konkretną akcję. Początkowo, pojawiały się jedynie dla aplikacji; później wprowadzono je również na stronach internetowych. Pojawiają się w formie wiadomości wysyłanej do użytkowników – w formie oferty lub zapytania.

Na czym polegają powiadomienie web push?

Powiadomienie web push – jak to działa?

Używanie tego rodzaju rozwiązań doskonale sprawdza się jako uzupełnienie działań marketingowych. Powiadomienia web push wymagają jednak zgody użytkownika. Warto więc poprowadzić komunikat w taki sposób, by zwiększyć prawdopodobieństwo skorzystania z takiej formy promocji. Konieczny jest więc prosty przekaz i właściwie zaimplementowany przycisk CTA. Co ciekawe, to znacznie bezpieczniejsza metoda niż mailing – nie wymaga zarządzania danymi użytkowników, a więc nie musisz obawiać się o implementację rozwiązań związanych z RODO. Każde powiadomienie web push warto opracować w oparciu o CRM, niezależni od tego, czy to proste powiadomienie czy rich push.

Podobał Ci się ten wpis?

0 / 5. 0

Zagłosuj jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *