25 września, 2020
Poznaj nowe technologie w marketingu.

Nowe technologie w marketingu, czyli na co zwrócić uwagę?

To, co nowe i innowacyjne, wspiera zwykle rozwój biznesu. Właśnie dlatego wielu z nas decyduje się na wprowadzenie zupełnie nowych rozwiązań, by rozwijać swoją działalność w sieci i odkroić znacznie większy kawałek rynkowego “tortu”. Aby zapewnić najlepszą jakość usług, konieczne jest inwestowanie w zupełnie nowe gałęzie promocji, w tym – nowe technologie w marketingu. Które z nich warto wyróżnić?

Inteligentne wyszukiwanie w marketingu

Po pierwsze – automatyzacja i ułatwienia dostępu. Ogromną popularnością, nieustannie, cieszy się Voice Search, a więc wyszukowanie głosowe. Niezależnie od tego, czy to Alexa, Siri, czy rozwiązanie zaproponowane przez Google bądź Amazon, coraz liczniejsze grono użytkowników korzysta z podobnego rozwiązania. Nowe technologie w marketingu związanie z wyszukiwaniem głosowym mają, tylko w tym roku, powiększyć się aż o 50%! Należy jednak pamiętać, że jedynie zoptymalizowane witryny i przyjazne robotom wyszukiwarki treści będą wspierane podobnym rozwiązaniem.

Nowe technologie w marketingu - jak nimi zarządzać?

AR i VR, czyli zupełnie nowe technologie w marketingu

Kolejnym, niezwykle istotnym trendem będzie wprowadzenie rozwiązań AR i VR, a więc, kolejno, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej do działań promocyjnych. Nowe technologie w marketingu z zakresu VR i AR doskonale sprawdzają się w branżach: meblarskiej, dekoracyjnej czy modowej. Z podobnych rozwiązań korzysta światowy gigant, IKEA, pozwalając klienteli na sprawdzenie kompozycji “na żywo” – poprzez dedykowaną aplikację, które pozwala wykonać realistyczne fotografie z wykorzystaniem prototypów produktów znajdujących się w ofercie marki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *