25 września, 2020
Jak działa platforma doubleclick bid manager?

Platforma Doubleclick Bid Manager – potencjał narzędzia

Wprowadzanie nowych i świeżych pomysłów to podstawa efektywnego marketingu. Właśnie dlatego warto pochylić się nad nowinkami na rynku polskim i międzynarodowym. Jednym z ciekawszych rozwiązań pochwalił się potentat Google wprowadzając do obiegu platformę Doubleclick Bid Manager. Czym kusi podobne rozwiązanie?

Jak działa narzędzie?

Z całą pewnością można określić ją mianem narzędzia 360 stopni. Podstawowym jego zadaniem jest umożliwienie edycji i podglądu reklam w czasie rzeczywistym. To niezwykłe ułatwienie dla marketerów. Wspiera lepszą promocję,  szybką reakcję na propozycje rynku i wykorzystanie maksimum potencjału narzędzia. Platforma Doubleclick Bid Manager umożliwia szybkie targetowanie i optymalizację kampanii. Dzięki połączeniu wszelkich popularnych opcji marketingowych, pozwala na wydajniejszą i szybszą pracę.

Nowoczesna platforma doubleclick bid manager.

Platforma Doubleclick Bid Manager – nowości

To zupełnie nowa platforma DSP, zintegrowana dodatkowo z rozwiązaniami DoubleClick pozwala nie tylko na szybki zakup przestrzeni reklamowej, ale, przede wszystkim, sprawną optymalizację reklam w czasie rzeczywistym. Warto nadmienić również, że platforma Doubleclick Bid Manager zapewnia właściwe targetowanie przekazu w zależności od wybranej podstrony i odsłony, nie tylko całej witryny. To znaczne ułatwienie działań i przyspieszenie działań rynkowych. Umożliwia również odpowiednią segmentacje działań – na przykład poprzez określanie użytkowników planujących zakup i takich, którzy wciąż zastanawiają się nad podjęciem decyzji zakupowej. Narzędzie pozwala również na targetowanie przez wzgląd na geolokalizację – namierzając użytkowników w oparciu o bazę adresów IP.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *