W jaki sposób modelować atrybucję? Dlaczego spójna i kompleksowa analiza przyczyni się do sukcesu Twojego biznesu? Jeśli chcesz poznać szczegóły takiego rozwiązania i zaimplementować go do swojego biznesu, koniecznie zapoznaj się z moim tekstem.
Wszystkie kampanie reklamowe w jednym miejscu
Niewątpliwie, Real Time Marketing to rozwiązanie jutra. Oprócz dobrego i sprawdzonego zespołu analityków i pracowników zajmujących się interesujących contentem, niezbędne okazują się również narzędzia codziennej pracy. Właśnie dlatego wielokanałowa kampania reklamowa powinna opierać się o badania, analizę i cykliczne sprawdzanie rezultatów codziennej pracy. Dzięki wyodrębnieniu kluczowych elementów naszej pracy, masz szansę sprawdzić, które z wyznaczonych celów i jaki rodzaj rozwiązań sprawdzi się dla Twojego biznesu.
Wielokanałowa kampania reklamowa – jak to działa?
Optymalizacja ROI, a więc podstawa wielokanałowej kampanii reklamowej pozwala na szybkie i kompleksowe zebranie danych i opracowanie spójnej taktyki. Jak wynika z symulacji, opracowanie działań podzielonych na segmenty, tworzy ład i porządek działań. Sprawia również, że możemy szybko sprawdzić, które z podjętych rozwiązań przynosi wymierne efekty.
W wielokanałowej kampanii reklamowej uwzględniamy m.in.:
- mailing,
- afiliację,
- retargeting,
- SEM,
- Facebook.
Określamy stosowne wskaźniki KPI: oznaczamy, jaką kwotę przeznaczamy na działania i jakie wyniki chcielibyśmy osiągnąć. System szybko opracowuje przygotowane dane i podsyła nam gotową analizę, którą możemy wdrożyć od ręki w swoim biznesie.