21 października, 2020
Jak działa wielokanałowa kampania reklamowa.

Wielokanałowa kampania reklamowa – jak ją wdrożyć?

W jaki sposób modelować atrybucję? Dlaczego spójna i kompleksowa analiza przyczyni się do sukcesu Twojego biznesu? Jeśli chcesz poznać szczegóły takiego rozwiązania i zaimplementować go do swojego biznesu, koniecznie zapoznaj się z moim tekstem.

Wszystkie kampanie reklamowe w jednym miejscu

Niewątpliwie, Real Time Marketing to rozwiązanie jutra. Oprócz dobrego i sprawdzonego zespołu analityków i pracowników zajmujących się interesujących contentem, niezbędne okazują się również narzędzia codziennej pracy. Właśnie dlatego wielokanałowa kampania reklamowa powinna opierać się o badania, analizę i cykliczne sprawdzanie rezultatów codziennej pracy. Dzięki wyodrębnieniu kluczowych elementów naszej pracy, masz szansę sprawdzić, które z wyznaczonych celów i jaki rodzaj rozwiązań sprawdzi się dla Twojego biznesu.

Na czym polega wielokanałowa kampania reklamowa?

Wielokanałowa kampania reklamowa – jak to działa?

Optymalizacja ROI, a więc podstawa wielokanałowej kampanii reklamowej pozwala na szybkie i kompleksowe zebranie danych i opracowanie spójnej taktyki. Jak wynika z symulacji, opracowanie działań podzielonych na segmenty, tworzy ład i porządek działań. Sprawia również, że możemy szybko sprawdzić, które z podjętych rozwiązań przynosi wymierne efekty.

W wielokanałowej kampanii reklamowej uwzględniamy m.in.:

  • mailing,
  • afiliację,
  • retargeting,
  • SEM,
  • Facebook.

Określamy stosowne wskaźniki KPI: oznaczamy, jaką kwotę przeznaczamy na działania i jakie wyniki chcielibyśmy osiągnąć. System szybko opracowuje przygotowane dane i podsyła nam gotową analizę, którą możemy wdrożyć od ręki w swoim biznesie.

Podobał Ci się ten wpis?

0 / 5. 0

Zagłosuj jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *