14 maja, 2021
Powszechne błędy w automatyzacji marketingu.

Błędy w automatyzacji marketingu: najczęstsze pomyłki

Automatyzacja marketingu to jeden z najbardziej nośnych trendów ostatnich lat. Jego znaczenie – jakość i dobór odpowiednich narzędzi, zoptymalizuje działania, przyspieszy je i zwiększy skuteczność podejmowanych działań. A to właśnie jest nadrzędnym celem prowadzonych kampanii. Podobnie jak w przypadku innych dziedzin, na specjalistów czekają fortele, a błędy w automatyzacji marketingu mogą przytrafić się nawet zaprawionym w bojach…

Kiedy wkradnie się  błąd…

Zwykle o niepowodzeniu decyduje… błąd ludzki. W pełni zautomatyzowany proces wymaga bacznego spojrzenia i świeżego umysłu. Powszechnym błędem jest nieopatrzne wysłanie wiadomości – kopii roboczej do naszego kontrahenta. Templatki co prawda pomagają nam w pracy i usprawniają ją; nie możemy jednak zapomnieć o tym, by sprecyzować ofertę i umieścić w nim dane naszego odbiorcy! Takie błędy w automatyzacji marketingu mogą bowiem kosztować nas skazą wizerunkową.

Jakie błędy w automatyzacji marketingu występują?

Błędy w automatyzacji marketingu: przykłady

Marketerzy mogą również napytać sobie biedy poprzez niedokładne sprawdzeni formuł a więc pól dynamicznych. Błędy w automatyzacji marketingu tego typu wiążą się z elementami przekazu, które mają na celu pokazać pewną korzyść płynącą ze skorzystania z usług. Oczywiście, na odbiorcę najlepiej oddziałują liczby. Niestety, jeśli nie zostaną odpowiednio zoptymalizowane, nasze działania nie spotkają się z przychylnością klientów. Do innych należało będzie kierowanie zapytania ofertowego lub promocyjnego dla tych, którzy już z naszych usług korzystają.

Podobał Ci się ten wpis?

5 / 5. 1

Zagłosuj jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *