Iść do przodu i nigdy nie zwalniać tempa. W szczególności jeśli idzie o tak istotny element strategii firmy jak marketing. Najlepiej – cyfrowy. Czym charakteryzują się takie rozwiązania i z jakiego powodu warto wprowadzić je do harmonogramu działań? – Tego dowiesz się z mojego dzisiejszego wpisu!
Jak działa marketing w nowym wydaniu?
Jak wynika z badań, znaczną część tortu wyświetleń witryn realizowana jest przez urządzenia mobilne. Własnie dlatego warto swoje działania skupić na rozwiązaniach w duchu mobile. Marketing cyfrowy którego rdzeniem jest wyszukiwanie głosem, zbiera równie dobre zasięgi. W tym roku, udział ma oscylować na podobnym poziomie. Voice search opiera się na technologii wirtualnego asystenta, który konwertuje dźwięk w zapytanie tekstowe wpisywane bezpośrednio do wyszukiwarki.
Marketing cyfrowy = asystent cyfrowy
Siri; OK, Google; Cortana – to z kolei asystenci, którzy wykazują się znacznie większymi kompetencjami niż voice search. Ze względu na takie dane jak: lokalizacja, preferencje, historię wyszukiwania, marketing cyfrowy z ich użyciem jest precyzyjny i wymierny. Ufnych nowej technologii przybywa – to niezwykle duże ułatwienie dla osób, które pragną spersonalizowanych wyników. Warto w tym celu stawiać na słowa kluczowe długiego ogona i keywordy – pytania. Będą to wyniki podobne do rezultatów pojawiających się na pozycji zerowej. Ich potencjał i precyzyjny dobór mogą podnieść współczynnik konwersji Twojej strony!